As Rúbricas na Educación Primaria

Obxectivos

O obxectivo xeral do curso de formación é aproximar aos e ás docentes ao deseño e uso das Rúbricas coma instrumento de avaliación na Educación Primaria.

Os obxectivos específicos son:

  • Descubrir o marco lexislativo actual relacionado coa avaliación en Primaria.
  • Aproximar teoricamente á avaliación e ás rúbricas coma instrumento de avaliación.
  • Descubrir ferramentas e recursos técnicos para o deseño de rúbricas.
  • Deseñar rúbricas partindo de supostos e adaptadas ás necesidades dos e das docentes.

Metodoloxía

O curso de formación combinará contidos teóricos e prácticos, cunha especial relevancia da parte práctica, na que en grupos cooperativos ou de forma individual, os/as asistentes ao curso serán capaces de deseñar as súas propias rúbricas, para o que serán titorizados/as e asesorados/as en todo momento polo equipo pedagóxico de Dismedia.

Temporalización

6 horas

Estrutura da formación

  1. Presentación da formación
  2. Lexislación vixente relacionada coa avaliación e o uso das rúbricas
  3. A avaliación na Educación Primaria
    • Tipos de avaliación
    • Ferramentas e instrumentos de avaliación
  4. As rúbricas coma instrumento de avaliación
    • Definición
    • Tipos
    • Elementos básicos
    • Deseño de rúbricas
    • As rúbricas e os estándares de aprendizaxe
    • Vantaxes e desvantaxes do seu uso
    • E-Rúbricas
  5. Casos prácticos
  6. Valoración e despedida da formación