Obxectivos
O obxectivo xeral do curso de formación é aproximar aos e ás docentes ao deseño e uso das Rúbricas coma instrumento de avaliación na Educación Primaria.
Os obxectivos específicos son:
- Descubrir o marco lexislativo actual relacionado coa avaliación en Primaria.
- Aproximar teoricamente á avaliación e ás rúbricas coma instrumento de avaliación.
- Descubrir ferramentas e recursos técnicos para o deseño de rúbricas.
- Deseñar rúbricas partindo de supostos e adaptadas ás necesidades dos e das docentes.
Metodoloxía
O curso de formación combinará contidos teóricos e prácticos, cunha especial relevancia da parte práctica, na que en grupos cooperativos ou de forma individual, os/as asistentes ao curso serán capaces de deseñar as súas propias rúbricas, para o que serán titorizados/as e asesorados/as en todo momento polo equipo pedagóxico de Dismedia.
Temporalización
6 horas
Estrutura da formación
- Presentación da formación
- Lexislación vixente relacionada coa avaliación e o uso das rúbricas
- A avaliación na Educación Primaria
- Tipos de avaliación
- Ferramentas e instrumentos de avaliación
- As rúbricas coma instrumento de avaliación
- Definición
- Tipos
- Elementos básicos
- Deseño de rúbricas
- As rúbricas e os estándares de aprendizaxe
- Vantaxes e desvantaxes do seu uso
- E-Rúbricas
- Casos prácticos
- Valoración e despedida da formación