Aprendizaxe por descubrimento

Jerome S. Bruner na súa Teoría da Categorización resalta o papel da actividade coma parte fundamental en todo o proceso de aprendizaxe, sendo a experiencia persoal de descubrir a información, é dicir, a aprendizaxe por descubrimento, unha das condicións para aprender de forma significativa. O docente non expón os contidos de forma totalmente acabada, senón […]

A aprendizaxe baseada na neuroeducación

A entrada desta semana será unha breve introdución sobre a aprendizaxe baseada na neuroeducación, os seus principios básicos e orientadores vínculados á práctica educativa.  A neuroeducación ou neuropedagoxía é a disciplina que promove unha maior integración das ciencias da educación con aquelas que se ocupan do desenvolvemento neurolóxico, coma poden ser a medicina, a psicoloxía […]

Os roles na Aprendizaxe Cooperativa

Nesta entrada veremos a importancia que teñen os roles na Aprendizaxe Cooperativa, valorando algunha das súas vantaxes e establecendo os tipos de roles que podemos atopar. Ao planificar unha clase o profesorado deberá ter en conta as accións concretas que desenvolverá o alumnado para unha determinada tarefa. Unha forma de organizar o traballo en equipo […]

Dinámicas de presentación

Hoxe presentaremos nesta entrada dúas dinámicas de presentación perfectas para que os membros dun grupo de nova creación se vaian coñecendo entre si. Son dinámicas para romper o xeo inicial e que resultan idóneas para comezar a coñecerse dunha forma amena e divertida. Ambas dinámicas poden utilizarse tanto con rapaces e rapazas, coma con adolescentes […]

Dinámicas de concentración

Nesta entrada presentaremos dúas dinámicas de concentración moi útiles para centrar ao alumnado antes de comezar a traballar, ademais de para fomentar a súa imaxinación e creatividade. Contos colectivos Esta primeira dinámica, ademais de para favorecer a concentración dos participantes, tamén pode ser utilizada de maneira lúdica. Materiais necesarios: Un folio e bolígrafos Tempo dedicado: […]

Aprendizaxe Baseada en Retos STEAM

A Aprendizaxe Baseada en Retos (ABR de agora en diante) é un enfoque pedagóxico que involucra aos alumnos e ás alumnas nunha situación problemática. Esta problemática deber ser real, significativa e relacionada co seu contorno. Para iso, deberá ser necesario definir un reto e desenvolver para el unha solución. Para as etapas de Secundaria, Bacharelato e […]

Proxectos elaborados nas nosas formacións

  Durante o mes de setembro desenvolvemos o Curso de Formación Deseño e xustificación didáctica e curricular de proxectos ABP no Colexio Liceo La Paz de Coruña co profesorado de 1º, 2º e 3º de Primaria. Nesta entrada queremos ensinarvos os proxectos elaborados nas nosas formacións. O grupo de 1º de Primaria desenvolveu un proxecto […]

Proxecto Piloto Babot: Educación viaria

Nesta entrada falaremos do deseño do “Proxecto Piloto Babot: Educación viaria” para a súa implantación e os resultados obtidos no seu proceso. O deseño do Proxecto Piloto Babot: Educación viaria Este proxecto foi deseñado polo equipo pedagóxico de Dismedia e é un proxecto pertencente ao catálogo de proxectos da Plataforma Babot by Dismedia. O Proxecto Piloto […]

Obradoiro ´ABP e robótica nas aulas´ no V Congreso TADEGa 2017

O equipo de Dismedia participará co obradoiro ABP e robótica nas aulas no V Congreso TADEGa 2017. Coma festexo do seu décimo aniversario, a asociación TADEGa organiza un congreso co lema “Destino: inclusión educativa e dixital”. Terá lugar os días 20 e 21 de outubro na Facultade de Educación da Universidade da Coruña. Mediante o […]

Presentamos Babot nas I Jornadas Internacionales InclúyeT

A tarde do xoves 14 de setembro presentamos Babot nas I Jornadas Internacionales InclúyeT, organizadas polo Grupo de Investigación Stellae e a Universidade de Santiago de Compostela.   Estas xornadas serán un espazo de encontro e diálogo en torno á competencia dixital para todos os ámbitos educativos. Os seus obxectivos son, por unha banda, profundizar na competencia […]