Obxectivos
O obxectivo xeral do curso de formación é aproximar aos e ás docentes ao Design Thinking e á aprendizaxe baseada en retos mediante o deseño, fundamentación pedagóxica e curricular e implantación dun proxecto.
Os obxectivos específicos son:
- Coñecer a metodoloxía do Design Thinking e as súas ferramentas.
- Aproximar teoricamente á aprendizaxe baseada en retos e ás súas fases.
- Descubrir ferramentas e recursos metodolóxicos e técnicos para a innovación na aula.
- Coñecer as fases no deseño dun proxecto baseado en retos transversal e multidisciplinar.
- Xustificar o proxecto dende un punto de vista didáctico e curricular.
- Coñecer e deseñar distintas ferramentas de avaliación.
- Deseñar un plan de posta en marcha e de difusión do proxecto.
Metodoloxía
O curso de formación combinará contidos teóricos e prácticos, cunha especial relevancia da parte práctica, na que en grupos cooperativos ou de forma individual, os/as asistentes ao curso deseñarán un prototipo de proxecto, para o que serán titorizados/as e asesorados/as en todo momento polo equipo pedagóxico de Dismedia.
Temporalización
20 horas
Estrutura da formación
1. Presentación da formación
2. Aproximación teórica ás fases do Design Thinking
- Investigación, exploración e ideación
- Prototipado
- Experimentación
- Implantación
- Presentación
3. Deseño dun prototipo de proxecto
- Definición do reto
- Obxectivos xerais e específicos
- Fases a seguir para a consecución do reto
- Dinámicas e técnicas
- Agrupamentos
- Temporalización
- Escenarios e organización de espazos
- Recursos materiais
- Xustificación pedagóxica e curricular
- Contidos, criterios de avaliación e estándares de aprendizaxe
- Modelos de pensamento e ensinanza
- Intelixencias Múltiples
- A avaliación
4. Estratexias para a difusión do proxecto
5. Deseño do plan de implantación do proxecto
- Intereses
- Compromiso
- Motivación
- Dinámicas grupais e estruturas de traballo cooperativo
- Liña do tempo e cronoloxía
6. Presentación dos proxectos
7. Valoración e despedida da formación